Мисъл на седмицата

Мисъл на седмицата

Според проведено скоро проучване жената била най-щастлива на 33 години. Затова мисля следващите неопределено колко години да съм на 33!

юли 26, 2010

За лошото време и вдъхновението

При мен двете неща съжителстват в много тясна връзка. Като гледам последната публикация в блога си, датирана от май, само още веднъж го потвърждава. Ето заваля малко дъжд и веднага се настроих творчески и изведнъж ми се иска да излея всички отлежаващи в главата ми и отлагани за есента идеи. Другото е, че телевизията се скапа, а тя обикновено изяжда, за мое голямо съжаление съществена част от свободното ми време, с което изобщо не се гордея. Да си призная, се чувствам и изкушена да пробвам чисто новия си лаптоп (червен, държа да подчертая) :))
Лятото и писането никога не са ми се вързвали. Добре че не ми се налага така да си изкарвам прехраната и че живея в климатичен пояс, където все още има четири сезона. Просто когато времето е топло и слънчево, се чувствам почти длъжна да съм навън и да правя нещо. Затова понякога захлаждането и дъждовното време ми идват добре - какво облекчение да имаш извинение да си останеш у дома!
Затова сега ще бързам преди времето да е просветнало и да се втурна навън като за последно (то сякаш пък има нещо много интересно там) да посъбера малко вдъхновение и материал за меланхоличните дни, когато студът трайно се установи, запалим печките, или в нашия случай - пуснем климатиците, и всички започнем отново да пишем.
За тези, които не са спирали - браво, чудя се откъде черпят вдъхновение. Моето явно се стопява от слънчевите лъчи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар