Мисъл на седмицата

Мисъл на седмицата

Според проведено скоро проучване жената била най-щастлива на 33 години. Затова мисля следващите неопределено колко години да съм на 33!

септември 24, 2012

С дъх на есен

Разбирам, че лятото си е отишло, когато сутрин през отворения прозорец ме лъхне хлад, който ме кара да искам да се увия по-плътно в завивката и да не ставам от леглото. След това мисълта за уханието на прясно сварено кафе ме побутва да се надигна и да започна новия ден. Разбирам, че е есен, когато след като стана, се протегна за халата на закачалката. А навън още е сумрачно. Разбирам, че сезонът се е променил, когато на терасата си намеря първите пожълтели, сухи листа. А прането започне да мирише на студено и съвсем леко на дим. Разбирам, че зимата наближава, когато ми се допие горещ чай с мед и червено вино. И искам, когато вляза у дома, да ме посрещне мирисът на прясно изпечен сладкиш. Идва нов сезон.

3 коментара:

  1. Звучи много уютно и не те кара да тъгуваш за лятото.

    ОтговорИзтриване
  2. Прясно изпечения сладкиш ще те очаква утре :)

    ОтговорИзтриване
  3. Нищо не разбрах аз от сладкиша. Къде си ми е парчето?

    ОтговорИзтриване