Мисъл на седмицата

Мисъл на седмицата

Според проведено скоро проучване жената била най-щастлива на 33 години. Затова мисля следващите неопределено колко години да съм на 33!

януари 07, 2010

Малки неща - голямо настроение

След многото празнични идеи през декември, последвани от не толкова радостното завръщане в офиса, реших да споделя и няколко делнични идеи. Тези малки неща успяват в голяма степен да ме подкрепят през петте работни дни всяка седмица и да ми дават сили да доживея до петък вечер.
1. Снимките - държа си две на бюрото, като от време на време ги актуализирам. На никого не пречат (стига да не подредите цяла галерия, тогава вече е дразнещо). Първоначално малко се притеснявах да ги сложа поради простата причина, че ревностно пазя личния си живот именно такъв и не харесвам смесването му с професионалния. Сега свикнах с "присъствието" на семейството ми на бюрото. Поглеждайки ги, винаги си припомням кое все пак е важното (помага в особено изнервени и прединфаркни ситуации).
NO IMAGE AVAILABLE (разбирай: сложете си ваши снимки)
2. Цветето - теменужката ми е подарък от сестра ми за един имен ден, ако не ме лъже паметта, преди около 4-5 години. Вкъщи няма достатъчно светлина за нея, за това пък на бюрото ми "си намери мястото", както казват цветарите. Е, не винаги е в цветущо състояние, но се старая да се грижа за нея, доколкото мога. Проблемът е, когато съм в отпуск, все някой трябва да ме замести в отглеждането на офис любимеца.

3. Гледката през прозореца - казват, че за работещите на компютър е задължително на всеки час да зарейват поглед далеч в пространството, за да си отпочинат очите. Само внимавайте някой от ръководството да не ви свари как безгрижно зяпате през прозореца. Едва ли ще го убедите, че просто си отмаряте зрението.



4. Картата - задължителен аксесоар за всеки офис. Не върви да окачите картина, но картата придава стил и интелектуалност... Това на шега. Истината е, че аз лично си попълвам празнините по география и "пътувам" виртуално, докато търкам офис стола. Все пак е и полезно да си избирам дестинации и да мечтая за отпуската, например, а и стои красиво, не мога да отрека.

8 коментара:

  1. Подкрепям с две ръце! Снимките на близките и цветето внасят домашен уют на работното място, а гледката успокоява нервите.
    А по такава голяма карта мога да се "разхождам" с часове :)

    ОтговорИзтриване
  2. Хайде изучили ли я? ->
    Идва следващата -> на света......

    ОтговорИзтриване
  3. Юли, дай ми малко повече време! Бавно уча, все пак на моите години ...

    ОтговорИзтриване
  4. Много вярно и точно казано, харесва ми

    ОтговорИзтриване
  5. Подкрепям , написаното напълно. Освен изброените неща от теб , Vava, аз държа до лаптопа си и едно листче с вдъхновяващи мисли. Ще споделя с вас едната, която считам за много вдъхновяваща и зареждаща - " Всеки ден, във всяко отношение, всичко около мен се развива все по-добре и по-добре "/ Емил Куе /.
    Пожелавам на всички тук, усмихнат и късметлийски ден, седмица , месец, година...:)))

    ОтговорИзтриване
  6. Срещала съм тази мисъл, но мисля че беше в "Подсъзнанието може всичко". Не знаех кой държи "авторските права".

    ОтговорИзтриване
  7. Който и да е авторът, важното е , че посланието стига до нас и върши работа:) Приятен ден:)

    ОтговорИзтриване
  8. Vava, rewolt@abv.bg , драсни моля те, Романов съм ;)

    ОтговорИзтриване