Мисъл на седмицата

Мисъл на седмицата

Според проведено скоро проучване жената била най-щастлива на 33 години. Затова мисля следващите неопределено колко години да съм на 33!

януари 21, 2010

Онова чекмедже

Сигурна съм, че във всеки офис има поне едно чекмедже, чието съдържание може да бъде определено като лично. Нормално, все пак поне 8 часа дневно прекарваме там. Това чекмедже крие нещата, които не бихме изложили на показ по бюрата си, но имаме нужда от присъствието им. За жените това чекмедже (ако е само едно) е нещо като статичен еквивалент на дамската чанта. Всички, вярвам, знаят какво се говори за това женско пособие. Почти толкова силно съм убедена, че няма жена, която на 100 % да познава съдържанието на чантата си. Тези дни реших да се разровя из моето офис чекмедже, последното отгоре-надолу от лявата ми страна, и ето какво е неговото съкровено съдържание, класифицирано и инвентаризирано надлежно в следните няколко категории артикули:

Първа помощ

В тази категория влизат на първо място всички женски принадлежности. Практиката е доказала, че никога не може да се презапасиш с тях. Тук слагам и болкоуспокояващите за главоболие и стомах, както и таблетките за смучене (в един период държах и сироп с мента, глог и валериан за критични моменти, но явно съм го изпила и не съм подновила наличността, т.е. не е от първа необходимост). Мокрите кърпички са просто задължителни, а мултифункционалността им пословична. Освен за бърсане на ръце, могат да се използват за почистване на работното пространство от микроби, за освежаване на лицето, както и за бързо предпране на случайно накапани дрехи. Почти всеки ден благодаря безмълвно на човека, изобретил мокрите кърпички.

Полезни

Тук класифицирам вещите, които също са важни, но може би една идея по-малко от предходните. Като например малък комплект за шиене, съдържащ поне една игла, конци и безопасна - откривам два такива, носещи рекламните лога на различни хотели. Скъсаното копче може да се преживее, но ми се е случвало да ми се скъса панталона...отдолу по шева. Имам също гъбичка за почистване на обувките и чорапогащник в телесен цвят. В интерес на истината, откакто го сложих в чекмеджето, не съм късала чорапогащник, което само ме убеждава допълнително, че той има място в офис чекмеджето. Намирам няколко USB-та, но нямам никаква представа какво има на тях.

Разкрасяващи

В това число е кремът ми за ръце, най-малкото което мога да направя за кожата си през деня, предвид честотата на миене и изсушаването, което причинява. Безцветен лак за нокти - не помня да съм се лакирала, но върши прекрасна работа, ако ти се скъса чорапогащника, а нямаш резервен. Друго няма, на работа съм все пак!

Сантиментални

Ех, аз съм си романтична душа. Пазя си картичките надписани от колегите за рождени дни, разни дреболийки, донесени от командировки, такива неща. А, ето го и списъка с местата, които съм проучвала за лятната отпуска. Защо ли го пазя? Хубава отпуска беше...

Разни

За тези артикули няма логично извинение да са в чекмеджето. Ще трябва да се лиша от тях при евентуално следващото разчистване, а именно: CD-та с музика, които не слушам, защото ме разсейват, запалка (Ура, вече не ми трябва!), списъци за пазаруване, хм, забелязали ли сте как винаги остават актуални, независимо колко често пазарувате? Просто има неща, които винаги са ти необходими.

Като "онова" чекмедже в офиса.

4 коментара:

  1. Пък аз имам няколко чекмеджета( момент да ги преброя. Така, общо 5 са) и само в едното имам, (даже и без да гледам знам)- кутия цигари (резервна), две НЕработещи запалки, кърпички( тук има съвпадение:):), пакетче дъфки, половин пакет чипс, няколко хиляди химикалки, половината от тях също НЕработещи, някъв кабел, който така и не знам защо още държа, кутийка с кламерчета и от онези листчета , залепващите се, цели две пакетчета ли, не знам как да ги нарека и най-важното- спазмалгон и аспирин.Ми..това е;) И сега благодарение на теб, ще напълня още едно чекмедже с полезни неща;))) Спорен ден:)

    ОтговорИзтриване
  2. А в останалите 4 какво държиш?

    ОтговорИзтриване
  3. И аз да се включа:) Дори и вкъщи си имам такова чекмедже по всичкология - така си го наричам. И в него -о, ужас, има какво ли не / тежък случай:)/, кламери, връзчици, опаковки / защо ли?/, капачки, моливчета, мрежички, пирончета, ножички, магнитчета/??/...Това сега ме подсеща, че трябва да го поразчистя / поне мъничко:)/, за да не прелее в един момент. Понякога го затварям с усилие:) Весел и усмихнат ден!:)

    ОтговорИзтриване
  4. В останалите чекмедженца, разни дела и документи:))))

    ОтговорИзтриване