Мисъл на седмицата

Мисъл на седмицата

Според проведено скоро проучване жената била най-щастлива на 33 години. Затова мисля следващите неопределено колко години да съм на 33!

март 08, 2011

Предай нататък 2

Вчера, точно на празника, си получих подаръка от Ondine, за което й благодаря! Че ме зарадва толкова много, че ме включи в инициативата, и че направи нещо толкова красиво за човек, който не познава реално.


Чакайте да видите какво се крие вътре...


И още...


Пожеланието вътре си е за мен!

Ondine, уцелила си, много ми пасва, знам точно къде ще го сложа и за какво ще го ползвам!
А тези, които очакват подаръци от мен, Lina, Ani, момичета, не съм ви забравила, но след това, което видях, се надявам да не ви разочаровам с моите ... нещица.

1 коментар:

  1. Много се радвам,че ти е харесала кутията!;)
    Поздрави и усмивки!:D:D:D

    п.п.изобщо не се съмнявам,че и ти ще изненадаш много приятно другите момичета ;)

    ОтговорИзтриване