Мисъл на седмицата

Мисъл на седмицата

Според проведено скоро проучване жената била най-щастлива на 33 години. Затова мисля следващите неопределено колко години да съм на 33!

март 15, 2011

Ключът от палатката

Колежката ми има уникално готин ключодържател с надпис. Не е купуван от местния пазар. Хареса ми, защото е свеж, много женски и малко разкриващ информация за човека, който го носи. Като тениските с надпис, но не толкова натрапчиво. Малко послание към света в чантата. После се оказа, че има цяла серия.


"Ако не ти харесва как шофирам, разкарай се от тротоара"


Това е грубичко, освен това римувано. Не можах да му измисля превод.


"2 бири - 6$, 3 маргарити - 15$, 4 шота - 20$. Да заведеш вкъщи момичето, изпило всичко това - БЕЗЦЕННО!"


"Искам да съм Барби. Кучката има всичко!"



"Попитай ме утре, днес си почивам от това да ми пука."


"Бихме били готина двойка, ако и ти беше готин."



"Бих ти го казал очи в очи, но кой ли би искал да те погледне."


Ето го и моят най-любим - "Имам ПМС и пистолет. Извинявай, да имаш нещо да кажеш?!"


"Наричаш ме кучка, сякаш е нещо лошо."

2 коментара: