Мисъл на седмицата

Мисъл на седмицата

Според проведено скоро проучване жената била най-щастлива на 33 години. Затова мисля следващите неопределено колко години да съм на 33!

април 21, 2011

Мотивирай ме!


Много е казано и писано по отношение на мотивацията. Как да мотивираме хората си да работят по добре и повече, с какво да ги мотивираме, финансов или друг стимул да използваме. Темата е неизчерпаема, за който има време и желание да се занимава. Аз мисля да съм кратка. За мен мотивацията може да се раздели на два вида. И не, това не са морковът или тоягата, въпреки забавната картинка по-горе.
Мотивацията може да е вътрешна или външна. Или да идва вътре от човека, от негови лични убеждения, разбирания и философия за живота, или да я чака да дойде отвън.
За себе си знам, че не бих чакала мотивацията да ми дойде отвън. Както не бих оставила на някой друг да взема важните за мен решения или да завися от нечие благоволение. Въпрос на мироглед. Някои хора изнасят целия контрол извън себе си търсят причините за всичко отвъд своите действия.
Други са ... просто други.
Пази боже, някой ден да осъмна като една от първия вид.

3 коментара:

  1. Мхм!Аз вече дори не съм сигурна кое може да ме мотивира...но виж,ако ми предложат едно легло да си поспивам по време на работа съм мотивирана от раз!!!;):D

    ОтговорИзтриване
  2. моята е външна и се получава - много добре, но рядко се появява...

    ОтговорИзтриване
  3. Ето затова е хубаво да имаш и вътрешна, за да не чакаш понякога напразно :) А иначе съм съгласна, че паричният стимул има вълшебно действие, уви, краткотрайно...

    ОтговорИзтриване