Мисъл на седмицата

Мисъл на седмицата

Според проведено скоро проучване жената била най-щастлива на 33 години. Затова мисля следващите неопределено колко години да съм на 33!

февруари 24, 2012

Още бисери от CV - та

Обичам работата си. Наистина. Особено дребните радости в нея. Като например да прочета 100 автобиографии и да попадна на неподправено свежи, остроумни, неволни и понякога напълно неуместни неща в тях. Има разбира се и цели произведения на изкуството и майстори на краткия разказ, но съм почти сигурна, че попадат под защитата на закона за авторските права. Затова ето само някои от любимите ми извадки. Приемете ги добронамерено и с необходимата доза чувство за хумор.

“Умения: много са (Средно напреднал)” - ама във всички по равно ли?!

"Предпочитана длъжност / Сфера на работа: Никога не съм бягал от работа,така че......." - така че какво точно имате предвид?

"Производство на пилета - бройлери." - аз ли съм в грешка или пилетата се отглеждат?

"Marital status: never married" - ето на това се вика твърда позиция :)

"Checking the guests in; Checingk the guests out;" - и така до безкрай! Няма ли да свърши вече този сезон.

"Допълнителна информация: на 26г.,178см, 90кг" - ами приятно ми е да се запознаем. Цвят на очите удобно ли е да уточните? Ох, пардон, това не е сайт за запознанства.

"Длъжност: Ухранител" - Ухаааааа!

"Длъжност: сервитьор Фирма/Организация: нямам" - е, ако имаше, щеше да си най-малкото Управител, а не сервитьор.

"Допълнителни придобивки: може" - е може, то остана да ги откажете.

И за финал, как се произнася CV: [ци ви].

Няма коментари:

Публикуване на коментар