Мисъл на седмицата

Мисъл на седмицата

Според проведено скоро проучване жената била най-щастлива на 33 години. Затова мисля следващите неопределено колко години да съм на 33!

януари 25, 2012

Бебешки дневник

Шести месец
Най-хубавото тепърва предстои

На днешния ден, преди 4 години, в 10:40 станах мама. Затова и ми се струва подходящ ден за разказване на поредната бебешка история от нашия дневник. И освен това шестият месец е сигурно от най-любимите ми периоди от порастването на детето. Ех, спомени! Беше вълшебно време - лято, без колики, без зъби, нощен сън в изобилие. Отбелязала съм датите на първото обръщане от корем по гръб и обратно, но дори това не сложи край на спокойните дни (до първото падане от леглото имаше още време).
С какво основно се характеризира периода: бурна радост и силни викове, вирене на крачета високо във въздуха, въртене в леглото като часовникова стрелка, размятване на играчки. И лиги, много лиги. Омръзнало ми беше да повтарям, - "не, не вадим зъби, просто се лигави, нормално е за възрастта му".
Бяхме установили някакъв перфектен синхрон в режима на спане и хранене и да бъда майка ми се струваше повече от лесно и приятно занимание. Това е сигурно едно от най-безгрижните лета в живота ми с много разходки, с почивка и ходене по заведения, докато бебето спи в количката.
Ех, носталгия...

Няма коментари:

Публикуване на коментар