Мисъл на седмицата

Мисъл на седмицата

Според проведено скоро проучване жената била най-щастлива на 33 години. Затова мисля следващите неопределено колко години да съм на 33!

декември 28, 2009

Ден 28

На броени крачки от новата година идеята за Ден 28 е:
Не поглеждайте назад със съжаление!
Наистина няма полза. Това, което е отминало и не може да бъде променено, не бива да поражда подобни чувства. Разбира се, те ще са неизбежни, ако новогодишния ви списък с решения наподобява този на Бриджет Джоунс. Хубаво е човек да си поставя цели и да осмисля стъпките си в живота, но това важи за всички дни. Практиката е доказала, че навръх нова година летвата на стремежите ни се вдига много високо, а след това ни е трудно да я прескочим.
В блога на aquawoman попаднах на много хубава мисъл, която ще перифразирам, а именно, че успеха в живота се измерва с това как се чувстваш, а не с това какво си постигнал. Нужен е точен критерий, защото животът не е балансов отчет, на който да теглиш чертата и да изчислиш приходите и разходите.

И все пак се изкушавам да погледна назад, за да отбележа някои от събитията в моя живот за 2009 - само хубавите, без съжаления (със сигурност има много повече):

1. Спрях да пуша

2. Публикуваха ме


3. Направих "Светът на Вава"


А вие как се чувствате по отношение на 2009 г.?

4 коментара:

  1. Спря да пушиш! БЛАЗЕ ТИ, поздравявам те :-)
    Миналата година и аз успях да го направя, няма да казвам колко нерви ми струваше, но понеже около мен всички къдят, отново пропуших :(. А се чувствах толкова добре - чист въздух в стаята, по-свеж дъх и повече енергия.
    Трябва отново да събера воля и да ги откажа, но този път окончателно.
    Хубава вечер, Вава! Щастливо посрещане на Нова Година ;-)

    ОтговорИзтриване
  2. Мерси за подкрепата :) Само за протокола, това е третият път, когато спирам да пуша, но този ще е ПОСЛЕДНИЯТ! Пусти инат дано и сега надделее.

    ОтговорИзтриване
  3. Поздравявам те за това, че си се отказала да пушиш и мислено съм с теб за подкрепа. Също така ти пожелавам още хубави събития и през тази година.
    Искам да споделя и за това как се чувствам по отношение на изминалата година(нищо че новата дойде преди повече от месец):
    Открих за себе си най-подходящият курс за лично израстване и промяна и при възможност ще изкарвам и другите нива; осъзнах, че поне за някои неща е наложително да не правя компромиси към другите, ако те се опитват да ме превърнат в това, което аз не съм и не искам да бъда.

    ОтговорИзтриване