Мисъл на седмицата

Мисъл на седмицата

Според проведено скоро проучване жената била най-щастлива на 33 години. Затова мисля следващите неопределено колко години да съм на 33!

януари 18, 2012

25 начина за носене на шал

Шалът - един от любимите ми аксесоари за делник и празник, за топло и студено. Затова настоящото видео ме зарадва толкова. Но си иска и сръчни ръце. Някои от начините не ми се получават така елегантно, въпреки неколкократно изгледаната демонстрация. То зависи и от самия шал предполагам, но току се оказвам с примка на шията, готова за самообесване, а не с ефирна джуфка, например.

Как да носим шал по 25 различни начина

2 коментара:

  1. То и за да носиш шал се иска умение:) На мен явно ми липсва,защото като се опитам да си омотая шала по-така,се чувствам сякаш съм с лигавник или пионерска връзка.Ще трябва да изгледам видеото по-задълбочено...

    ОтговорИзтриване
  2. Един от задължителните аксесоари при мен, така че много благодаря за видеото :)

    ОтговорИзтриване