Мисъл на седмицата

Мисъл на седмицата

Според проведено скоро проучване жената била най-щастлива на 33 години. Затова мисля следващите неопределено колко години да съм на 33!

януари 01, 2011

Новогодишно


Колкото и да обичам коледните празници, понякога е голямо облекчение, че свършват. С цялото това пазаруване и ядене. Е, не отричам, че ми е малко мъчно, когато развалям украсата и вече нямам извинение да ходя по пижама до 11 ч. и да пия вино на обяд.
Тази година, за да избегна следпразничната депресия, реших да не се задълбочавам много в равносметката за изминалата година, а да насоча поглед напред, в бъдещето, в пожеланията за новата година и по-точно в ... баницата с късметите! Има нещо много вълнуващо в този ритуал и всеки път затаявам дъх, избирайки парчето си и трескаво четейки късметчето. По принцип не съм суеверна, но има няколко неща, в които съм дълбоко убедена, като това че трябва да си изядеш баницата, за да се сбъдне пожеланието, както и в това, че късметчето трябва да се съхранява през цялата година и в никакъв случай да не се изхвърля, за да не би да те подмине.
Ето и всичко, което ми се падна от баницата (многото баници) тази година. Дано да се сбъдне!

ПАРАТА! - на Бъдни вечер у дома. Жалко, че не играя на лотария и не очаквам да наследя голяма сума, така че или трябда да се надявам на годишен бонус или просто да си изработя късмета сама.

Щастието - на гости на една приятелка. Супер, любимият ми късмет. Все пак това е крайната цел на всичко, нали?

"Забравил всякакъв комплекс, ше мислиш ти само за секс"
- на работа. Неуместно, на работа имам предвид, иначе ме зарадва, има си хас да е друго!

"Ветропоказателят" си мисли, че показва на вятъра на къде да духа... Бъди "вятър"! - сервираха ми го с кафето в мола. Много дълбокомислено. Кой ли го е казал?

"А това е изненада, сам ще откриеш какво ти се пада"
- мое лично творение в новогодишната баница. А и баницата се получи, което е най-важното.

"Ще си намериш ново хоби"
- отново в празничната нощ (добре де, изядох две парчета). Всъщност нямам нужда от ново хоби, а просто от повече време за книги, писане и спорт.

"Силна воля и късмет ще те водят все напред" - при роднините. Хубав късмет. Пожелавам го на всички.

А на теб какво ти се падна от баницата?

2 коментара:

  1. Паричката, трета или четвърта година по ред :) Голям майтап :)

    Честита Нова Година, Вава! Бъди здрава и щастлива!

    ОтговорИзтриване
  2. Учение, учение, верни приятели, пари, късмет. Виж това, че се пазят цялата година не го знаех, но явно инстиктивно си ги сложих в рамка и всичките много си ги харесвам.

    ОтговорИзтриване