Мисъл на седмицата

Мисъл на седмицата

Според проведено скоро проучване жената била най-щастлива на 33 години. Затова мисля следващите неопределено колко години да съм на 33!

май 15, 2012

Москва не вярва на сълзи

Беше хубаво след толкова изгледани американски бълвочи да видя един хубав филм. Противно на очакванията ми, сюжетът не е тежък. Напротив много е свеж, почти съвременен, въпреки че действието се развива през шейсетте години на миналия век. Идва ми наум, че напомня Сексът и градът, само дето говорят на руски.
Три приятелки в големия град в търсене на любовта и щастието. И куп неподходящи мъже (естествено!). Класика.
И най-хубавото - щастлив край.

2 коментара:

  1. Затова сега съм решила да изгледам всички стари филми. Ретро. Нещо тези нови исъвременни филми не ми допадат. Всичко е еднообразно и вече с нищо не могат да те изненадат. Залагат на много ефекти. Та кои казваш е филма? :)

    ОтговорИзтриване
  2. "Москва не вярва на сълзи" - това е името :) Аз го знаех като израз, който се ползва, преди да гледам филма.

    ОтговорИзтриване