Мисъл на седмицата

Мисъл на седмицата

Според проведено скоро проучване жената била най-щастлива на 33 години. Затова мисля следващите неопределено колко години да съм на 33!

декември 29, 2009

Ден 29

Вава казва: Посрещнете Новата година на чисто! В буквалния смисъл.
Почистете и подредете дома си преди 01.01.2010, независимо дали ще празнувате там или на друго място.
Така ми се струва редно, така знам, че ще се чувствам по-добре. Запрятайте ръкави, докато все още има време. Редът и хармонията около вас ще се отразят и на вътрешния ви свят. Това е едно от основните и най-прости правила на фън шуй.
Съществена част от разчистването на пространството е умението да се изхвърля, т.е. съзнателно да вземете решение да се отървете от вещи, които досега сте притежавали. Аз, признавам си, имам много лека ръка в това отношение, толкова, че понякога забравям какво съм изхвърлила и го търся дълго преди мъжът ми да ми припомни какво го е сполетяло. Така се освобождавам, олеква ми, знам че всичко си е на мястото.
Ако вие не сте от тези, а по-скоро се числите към плюшкиновците, приложете следната тактика. Запитайте се: откога не съм ползвал въпросното нещо, има ли шанс да го ползвам отново, мога ли да го поправя, ако е развалено и на каква цена, а да го подаря, да го продам, да го заменя с ново. И така нататък, нещата ще отпадат едно по едно. Ако за някоя вещ се колебаете, по-добре я оставете да отлежи до следващото разчистване. Но наистина, честно, смятате ли да прочетете отново старите си списания?!

Няма коментари:

Публикуване на коментар